Smiať sa, či plakať, naštvať sa, alebo len krútiť hlavou. Predvolebné plagátiky, ako aj novinové inzeráty malých ale aj veľkých strán nikdy neohurovali prepracovanosťou ani príliš odvážnymi nápadmi, najčastejšie to bola konzervatívna klasika, kde sa niečo dobre znejúce sľúbilo a hotovka. Politici sa ničím neodlišovali od predajcov, ktorí Vám pekne spievajú, kým nekúpite, neodvolíte...
Dnes som však skoro z nôh spadol, keď som videl inzerát ministrany, ktorej tvárami sú ex-HZDS-áci, Zdenka Kramplová a Milan Urbányi. Malá aliancia potrebujúca sa zviditeľniť inzerátom, ktorý začína neskutočnou lingvinistickou parádičkou, za ktorú by sa nemusel hanbiť žiadny copywriter s imagemakerom.
- NESE ® TE SA PODŤE VOLIŤ
Tak, toto je ale gól! Čiarku a výkričník tam nehľadajte, prepísal som to doslova a dopísmenka. Kto už toto pustil do novín, sa radšej ani nepýtam. V prvom okamihu som si pomyslel: To ako ma oslovujete, ako potencionalneho voliča, čo som ja nejaký ,,hej poď na jedno pivo a nes..r sa už???" Potrebujete snáď osloviť suterén, zberbu, ktorá nevie rozlíšiť žoviálne a vtipné od hulvátskeho a neslušného? Tak ste zvolili správnu formu. No a hneď potom som prišiel na ďalšiu alternatívu: Priatelia, máme do činenia s najúprimnejšou stranou pod slnkom! Už pred voľbami sa netaja tým, že majú nejakého voliča na háku. Hlavne nech sa 12 júna nes..ú, vhodia ten posr... hlas a dajú ďalšie 4 roky pokoj...
Aby som bol však férový, dočítal som aj zvyšné body, sľubujú 300 tis. pracovných miest, školy mladým, peniaze a vďaku penzistom a posledným jazykovým skvostom je -píšem doslova:
- Robotník náš človek roľník
a toto už radšej ponechám bez komentára.